Bygg upp en skyddsbro och du kommer klara allt.

Nike om Idag och igår <3:
Hej Melina! Seriöst, jag älskar dig tror jag. Du har en toppen insida och utsida! Du är så stark, utan din biologiska familj och släkt, att vänta på honom du älskar hur länge som helst. Och att du gick tillbaka till alla problem och löste allt mellan dig och Ihab. Mellan dig och Linus. Mellan dig och Saga. Mellan dig och Signe. Mellan dig och Sara. Mellan dig och Ina! Kärlek och Respekt åt dig! Hoppas din morgon dag blir bra, och din första Måndag som 13åring! Puss! Kram! Strul! Hångel!


Svar: haha, tack Nike. Vad gulligt! Tack igen, hoppas du också får en bra Måndag! Puss! ♥


Tja! Blandat inlägg ;) 
Vaknade kvart över sex, nu håller jag på att fixar mig och smsar med fint folk eftersom att typ ingen är social på facebook.. Första lektionen, SO, tror jag. Grymt tråkigt just nu, "frihetstiden" man bah wtf?
Jaja hoppas ni får en bra dag! Puss! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0