Idag och igår <3

Awesome uppdatering idag, ellerhur? Nej.. Men har inte riktigt haft tid.. Eller jo, fast nä. Kom hem till Saga och Signe, fick ha ögonbindel på mig, dom tog upp mig på deras balkong. Där låg mina presenter från dom och fick ett glas juice :) Fick kanske 5 presenter sammanlagt? Blev sjukt glad av allt! Tack tjejer, sen gick vi till wasa parken, träffa Sara och Ina och hängde lite, sen gick jag och Saga hem, Signe stannade kvar och nu sitter jag här i rummet och städar undan lite grejer. Iallafall igår, igår så shoppade ju jag och familjen sen var det familjemiddag, myyyysiiiigt. Men ja nu kommer bilder på vad jag har fått och köpt :*


Fick av Ina och Sara ↓


Fick av Saga och Signe ↓







Fick av familjen ↓











Och det jag köpte ↓



En vit ↑



Calabasas

Japp det var det jag fick! Sjukt glad! :D

Kommentarer
Postat av: Nike

Hej Melina! Seriöst, jag älskar dig tror jag. Du har en toppen insida och utsida! Du är så stark, utan din biologiska familj och släkt, att vänta på honom du älskar hur länge som helst. Och att du gick tillbaka till alla problem och löste allt mellan dig och Ihab. Mellan dig och Linus. Mellan dig och Saga. Mellan dig och Signe. Mellan dig och Sara. Mellan dig och Ina! Kärlek och Respekt åt dig! Hoppas din morgon dag blir bra, och din första Måndag som 13åring! Puss! Kram! Strul! Hångel!

2012-05-06 @ 22:34:54
Postat av: Linnea

Hej! <3 Jag såg att du fått en Victoria's secret body spray från Saga och Signe.. Vart har dem köpt den!? Lovet it! Puss <33

2012-05-09 @ 15:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0