Svar på gulliga kommentarer! :*

Julia om Dag 6: Ett gammalt foto på dig själv.:
söööt du e <333

SVAR: aw tack Julia, du är också grymt söt! ♥



MOA om Jag skrattar idag, kanske gråter sen, vill leva i nuet, inte ångra mig sen.:
Varför är du så förbaskat söt? <3
Jääättefin fläta,hur?

Fråga gärna en fråga på min frågestund,om du orkar...

Kram!

SVAR: aw gulle då, min fläta, haha jag var bara gjorde en fläta snett ;) Aa ska göra det! Puss!


Alex ([email protected]) om Svar på känslig kommentar..:
Mkt bra svar! <3

SVAR: tack, lärt mig av dig :*


Anonym ([email protected]) om Dag 5: Något du skulle vilja göra.:
hejsan kan du fixa header eller känner du någon som kan fixa gratis? kontakta mig då!

kram.

SVAR: ja visst, men eftersom du inte skrev namn så vet jag ju inte vem du är och jag känner inte igen emailen men jag mailar och hoppas på svar!


TACK FÖR ALLA KOMMENTARER! FORTSÄTT SÅ, NI GÖR MINA DAGAR ♥
Puss!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gör du så att man kan kryssa i den där rutan?

2012-04-12 @ 13:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0