Svar på känslig kommentar..

- Vad ska man göra om man känner sig jätte tjock och är det? Kg mår verkligen dåligt över det här och har börjat på en diet.

SVAR: eftersom att du inte skrev namn så vet jag inte vem du är. Men jag VET att du absolut inte är tjock för att då är man överviktig och det krävs mycket till att vara överviktig. Jag kan ha vissa perioder då jag kan stå i spegeln och tänka Gud vad fet jag är men egentligen innerst inne vet jag att jag inte är det. Om du är i min ålder ska du verkligen inte gå på diet, din kropp kommer må dåligt av det. Om du mår dåligt pågrund av dina tankar tycker jag du kanske kan prata med någon vuxen? Hoppas mitt svar hjälper! Puss ❤


Kommentarer
Postat av: Alex

Mkt bra svar! <3

2012-04-12 @ 12:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0