When you fall, let my love take you higher.


Jag kan nästan
se den.
Den drömmen jag drömmer. Men
det finns en röst i mitt huvud som säger,
du kommer aldrig nå den.
Varje steg jag tar.
Varje rörelse jag gör känns så förlorande.
Min tro är rädsla men jag fick fortsätta att försöka.
Fick hålla huvudet högt.

Jag kommer alltid att kämpa för att nå slutet.
Jag kommer alltid att vara i motvind.
Ibland kommer jag behöva förlora.
Det handlar inte om hur stark eller svag jag är.
Det handlar inte om vad som väntar på andra sidan.

Det är bara en kamp jag står inför.
Chanserna jag tar varje dag kan vissa dagar slå ner mig.
Men jag kommer alltid att komma ihåg, att behålla hoppet om oss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

You strong girl, go on!

Puss! <333

2012-05-21 @ 21:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0