Svar på kommentar ι Mamma ι Fosterfamilj

Min mamma, åGud,  jag minns allt som igår. Att det var igår hon höll om mig. Men det var snarare ett år sen. Jag saknar henne så. Så att det gör ont. Hon och jag tillhör varandra. Du, Nicole undrade om vad jag tycker om min mamma. Jag har svårt att bryta ner i ord vad min mamma har för betydelse för mig. Hon är det finaste Gud har skapat. Hon är så stark också. Hon har verkligen gått igenom allt för mig, och hon skulle orka mer. Jag vet det.
Om min mamma skulle lämna mig, skulle hela min värld rasa samman. Men jag behöver inte vara orolig, för jag vet att hon aldrig kommer lämna mig. När jag var liten sa jag hela tiden till min mamma "mamma jag kommer aldrig klara mig utan dig" och det är sant. Jag kan bo utan henne men aldrig att jag skulle klara av att leva utan henne. Många har också frågat om det är jobbigt för mig när andra pratar om sin mamma. Och nej det är det inte, jag blir bara glad för då tänker jag på vad jag och min mamma brukade göra när jag bodde hemma. Och jag har fått frågan många gånger också ifall någon kan ersätta min mamma? Nej ingen kan det, aldrig någonsin den speciella platsen min mamma har i mitt hjärta. Men min fostermamma betyder också massor för mig, hela min fosterfamilj betyder obeskrivligt mycket för mig. Jag tackar Gud varje dag för att just jag blev min mammas dotter. Att jag får dela mitt liv med henne. Vi är inte med varandra 24/7, herre nej det är vi verkligen inte. Men i mina tankar så lever mina och min mammas minnen kvar. I mina drömmar kan jag se mig och min mamma tillsammans. Jag vet att det är vissa därute som tycker att jag ska "hata" min mamma för att jag inte bor hos henne. Men nej så är det inte. Jag älskar min mamma för det också. Hon fick mig att må bra igen, hon fick mig att resa mig upp efter att jag hade fallit. Hon hjälpte mig att få ett riktigt leende och inte bara ett fake leende. Hon hjälper mig fortfarande, bara hennes röst kan göra min dag helt underbar. Jag lever mina dagar med kärlek och även saknad. En stor saknad. Det finns vissa dagar då jag saknar min mamma sjukt otroligt mycket. Och vissa dagar kan jag glömma att sakna lite och istället ha kul. Så istället för att se negativt på saken så ser jag positvit på saken. För jag vet vad min mamma gör för mig. Hur mycket hon kämpar varje dag. Hur mycket hon älskar mig. Så jag tackar ändå min mamma varje dag, för utan henne skulle jag inte stått på samma plats som jag står på idag. Jag älskar henne, jag älskar min mamma otroligt mycket. Och det kommer ingen någonsin lyckas ändra på. Och min fina fosterfamilj, som också gör allt för mig. Jag älskar er, jag älskar dom. ♥
Så, hoppas svaret dög. Puss! 



Mamma och jag som liten bäbis ↓


Mamma ↓


Min fosterfamilj ↓ (en saknas på bilden) 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför kan du inte bo hos din mamma? :-/ <3

2012-05-02 @ 17:21:36
Postat av: <3

jag är ledsen och ber om ursäkt om detta är en känslig fråga men var finns din pappa? Okej det lät konstigt men har inte hört att du nämt honom så mycket? Och varför kan du inte bo hos din mamma? <3333 :) Massa kramar

2012-05-02 @ 19:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0