TONA HÅRET :D Äntligen!

Shoo! är påväg till frisören nu. Satsar på att tona lite mörkare, orkar inte gå runt med orangt hår. Och speciellt INTE när andra klagar på de.. Anyway hoppas på det bästa, idag har jag typ bara pluggat. Skrev fyra texter istället för tre för då har jag en mindre text att skriva imorgon, chill :) 
Idag har jag också tagit en promenad för att rensa tankarna lite och kunna koncentrea mig sen när jag kom hem, och det funkade! Jaja vi hörs sen, eller imorrn. Beror på hur lång tid det tar hos frisören. Puss! 

image description

Kommentarer
Postat av: Natta ♥

Älskling,du vart skit fin med svart hår igen! Men du var så mycket sötare i guldjus brunt,puss! ♥

2012-05-23 @ 13:48:45
URL: http://nathaliedrottning.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0