Svar på tal, Selma, Självförtroendet.

selma, går i gustav vasa :) om Everybody wants happiness and nobody wants pain, but you can't have a rainbow without a little rain.:
haha, aa. men iaf, tycker din blogg e sjuukt bra! 
Men jag undrar såklart om din bakgrund och jag förstår att du nt vill berätta om den. Men iaf, ibland kan jag verkligen känna mig udda. jag är längre och större än alla i min klass, gillar inte riktigt det. såklart vet ja att ja nt e överviktig, tycker nt att ja e de iaf. men, de e folk som säger att ja e de. de sårar mig asmycke! va ska ja göra? :((




Svar: tack! Alla känner ju sig såklart udda någongång men det är inget fel att vara längre och större än dina kompisar. Tänk på att det finns fördelar med att vara lång. Tänk positivt. Tänk att ditt skelett är byggt som det är. Vi kan inte ändra på vårat utseende och så är det bara! Men försök att tänka positivt! Och om någon försöker trycka ner dig eller klagar på ditt utseende, tänk att i början kan orden göra ont, men sen kommer du bara bli starkare av dom. Jag lovar! Kram! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0