Stay cool and love the life!

Tjena gött folk! En av världens bästa dagar i början på sommaren. Dagen påbörjades på stan med Alexandra min syster. Visar snart vad jag köpte. Sen gick jag och Alexandra hem, jag bytte om till mina nya kläder och sprang iväg till tvillingarna. Då gick jag, Ina och tvillingarna till hemköp och handlade lite smått och gott sen tog vi bussen från hemköp till andra sidan haga parken. Vi käkade sen badade vi, grymt roligt! Sen efter några timmar promenerade vi hem, eller tvillingarna och Ina drog hem till tvillingarna och jag gick till wasa parken där Victor, Cameron och Klara satt och hängde. Vid halv nio gick alla vi hem till Klara och kolla på halva eurovision som jag nu kollar på igen :) 
Anyway, idag köpte jag en tröja från Gina tricot, aprikos/orangt färgat. 99:-
Ett par vita shorts från Gina tricot, 149:-
Trosor, vita och svarta 3 för 2.
Ballerinastrumpor 69 :-

Mobba inte min mobil, iPhonen är på lagning! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0