Show her you love her when you have her, don't when she finds someone better because you didn't treat her right

Hej finaste! Förlåt för halvbra uppdatering idag. Dagen började med toppen humör och just nu är jag lite ledsen, arg, glad på samma gång.. Hade social möte tidigare idag som gick rätt bra.. :) 
Är sjukt taggad tills imorrn, en dag innan min och Johans b-day och imorrn är det ju grönan, LMFAOOOOOOOOOOO! 
Happpyyyy, imorrn åker jag med Trixi, Jennifer, Moa och Josefine, sen kommer ju alla va där så kommer säkert träffa massor med fina folk! Ikväll och imorrn ska det bli massor med uppdatering, eventuellt blir det några tidinställda imorrn också när jag är på grönan, men bloggar såklart också när jag kommer hem imorrn. Men vi hörs snart, puss! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0