För tidigt.

Varför? Varför är frågan jag kommer ställa mig själv flera veckor framåt. Varför lämna du oss just nu?
Finaste Alice, jag kan inte förstå. Det är helt tomt här hemma utan dig. Tårarna bara rinner och rinner. Jag trodde aldrig att det skulle vara så jobbigt. Så svårt att börja le igen. Vem ska äta upp all vår morot hemma nu? Vem ska jag behöva gå ut med? Vem ska vår överlämnade Jalle leka med? Vem ska alltid skutta upp så speciellt så fort vi kommer hem? Vem ska vakta hemmet med Jalle? Vem ska alltid kunna övertala genom sina valpögon? VEM? VEM? VEM? VEM? Ingen kommer ALDRIG någonsin kunna ersätta dig. Du lämna oss för tidigt. Men hellre att du lämna oss för tidigt än att du ska lida. Det är hemskt att behöva avlida, men det är hemskare att låta djuren lida. Sanningen, jag älskar dig Alice. Du kommer alltid finnas i våra hjärtan. ♥


image description



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0