Fail dag, lång dag, rolig dag!

Min dag = BÄSTAAA ASSÅ! 
Först skola, sen kom Klara och Sara. Klara följde med mig till wasa sen gick vi vidare hem till tvillingarna. Sen skulle Klara fixa håret hos frisören så jag, Saga, Signe cykla hem till mig och chillade, jag städade min garderob sen cykla vi eller jag cykla dom sprang hem till dom under den tiden påväg hem till dom ramla jag av cykeln skrapa upp hela knäät, fick panik. En okänd kom och hjälpte mig, gulligt :') 
Sen kom vi hem till tvillingarna, dom slängde på sig träningskläderna så gick vi och sprang runt hela karlsberg slottet, och shit. Jag åt nyss middag. Sen middag, nu sitter jag och chattar med fint folk. Ska sova snart, är typ helt död. Men hoppas ni har haft en bra dag! Sov gott bitchar! pUsS! 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha du baxa min bild, fråga nästa gång tack! :)

2012-05-15 @ 14:33:01
URL: http://girlinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0