2 sanningar om mig själv

Sitter på lunchen, har tråkigt. Men anyway kör på 2 sanningar om mig själv.

Sanning 1: Jag försöker äta sunt och träna, eller ut och springa då och då. Mår så himla bra av att ta hand om mig själv! :D 

haha


Sanning 2: Jag kan gå utan smink till skolan. Ifall jag skulle exp glömma bort att sminka mig på morgonen skulle jag inte klaga hela dagen som säkert vissa andra skulle göra. Jag menar lixom, varför skämmas över sitt utseende? 

Lixom kolla skillndaden, men varför skämmas? 

Puss! Uppdaterar mer sen! :*

Kommentarer
Postat av: MOA

Sv: Diamanterna är redigerade ;) <33



Vill du vara med i min fototävling? <3

2012-05-24 @ 16:50:01
URL: http://mojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0