Hey there, dont like me? Well okay, let's see if I care.

Hej på er! Om ni läste min förra blogg så vet ni antagligen redan ganska mycket om mig, men för er som inte vet. Mitt namn är som sagt Melina Sinerkoski, som ni ser på headern. Jag är 12 somrar, fyller 13 om exakt 40 dagar, alltså 5e maj. Jag är fosterhemsplacerad som alltså betyder att jag inte bor med mina biologiska föräldrar. På fritiden efter skolan brukar jag umgås med vänner/familj, spela fotboll och shoppa! Det är livet för mig. ♥
På min förra blogg tog jag ganska många bloggpauser, men nu tänker jag försöka att uppdatera så mycket som jag hinner, men inte för mycket heller. Skolan kommer väl alltid först, eller? ;)
Iallafall, jag kommer blogga om allt möjligt. Om det är något ni undrar efter så är det bara att kommentera, jag älskar kommentarer, vem gör inte det lixom? ;)
Min dag idag, jag gick till skolan vid 10 i 8 och började 10 över 8, jag gick hem vid lunchen som var vid halv 12, hade huvudvärk och var förkyld, eller ja, jag är förkyld nu också men huvudvärken har försvunnit så imorrn blir det skola heldag! :)
Imorrn börjar jag 5 i halv 9, så ska ta en ipren nu och sen ska jag försöka sova typ. Så godnatt. Puss!




Kommentarer
Postat av: E L S A <3

Finis <3

2012-03-27 @ 20:21:35
Postat av: Rozanna

Dina ögon dödar fett gullig bbyz <3

2012-03-28 @ 20:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0