Från hjärtat.


Jag önskar att jag kunde fånga dina tårar med min fingerspets.
Jag önskar att jag kunde sträcka ut en hjälpande hand när du behöver nån som mest. Jag önskar att jag kunde vara anledningen till att du ler. Jag önskar att jag kunde lyckas med de jag har misslyckats med. Jag önskar att jag kunde göra dig stolt. Jag önskar att jag kunde vara den perfekta dottern som varje förälder önskar sig. Jag önskar att jag får träffa dig snart. Jag önskar att jag får leva livet fullt ut, med dig. Finaste mamma. Grattis. Jag älskar dig. ♥


Gomorron finaste läsare :)
Ja som ni ser så fyller min mamma år idag. Men nu fixar jag mig iallafall och vid 10 över 8 drar jag till skolan. Tyvärr blir det inga inlägg under dagen, kanske ett? Har fortfarande inte pengar på mobilen. Men vi hörs sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0