Första gången är ett misstag, andra gången är ett val.

Hej bebisar! ♥
Jag kom hem för en kvart sen kanske (?) Skoldagen har varit rätt ok, kunde varit bättre.. ;)
Efter skolan stack jag hem till min fosterfamilj och hängde lite, sen gick jag ut och träffade två fina tjejer, Cherie och Klara. :) Vi pratade om lite saker.. Iallafall sen gick jag hem igen, hämtade mina saker och gick vidare till min andra fosterfamilj. Nu sitter jag och äter på en macka och snart ska jag gå träffa en kompis eller jag vet inte om man ska kalla det kompis, men iallafall en tjej.. Vi ska prata lite. Jag har inga läxor tills imorrn, chill. Så jag kommer fixa lite mer med bloggen, blandannat menyn och sånt. :) Hoppas ni har haft en bra dag och har en fortsatt bra kväll! Vi hörs sen. Puss! ♥

 - Ison & Fille - Sena nätter, tomma glas. Kärleek.

Kommentarer
Postat av: diana kung

Jätte fin blogg!!

Ska jag och du köra länkbyten?

Kommentera i min blogg o du nu vill det :D



Kram!!

2012-03-27 @ 19:19:08
URL: http://dianaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0