Dagens fråga, sommar collage, sommarens planer osv

Gud vad jag älskar sommaren och jag ser verkligen fram emot sommaren 2012 som jag redan har sagt tidigare. Jag ska åka utomlands, träffa kompisar som jag tappat kontakten med, träffa mamma massor, va ute på landet, åka till Nyköping, vara ute sena sommarkvällar med kompisar, typ bo på grönan, hänga massor i massa parker, ha picnick osv osv. Så grymt roligt och mysigt! Vad har ni för planer då? Ni kanske inte orkar kommentera och svara på frågan med det skulle va roligt att veta vad iallafall några läsare ska göra under sommaren. Iallafall så har jag gjort ett sommar collage med hjälp av picmonkey, som gjorde istället för sidan picnik om ni inte redan visste det (?) Anyway, svara ärligt ↓



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0