Dagen i text och bilder.

Hej alla fina läsare, kom nyss hem efter att visat Natalie till tuben eftersom att hon inte hittar här i Vasastan. Innan var vi på grönan och det var verkligen sjukt kul! Har verkligen saknat den skitungen. Vi va på grönan från 15-18 sen åkte vi till Sergels bio och köpte lite godis, kolla i affärer och jag köpte en ny plånbok - bild kommer upp. Sen stack jag och Natalie hem till mig och käkade och bara tog de lugnt, tog foton, dunka musik, en bild kommer upp sen. Innan jag träffa Natalie var jag med Ina och Sara på stan, vi gick verkligen igenom varje affär som finns på drottninggatan, jag svär. Helt sjukt, vi hitta inget som vi verkligen gillade till skolavslutningen, men jag har iallafall hittat vad jag ska ha på mig, så sjukt taggad till sommarlov :D  
Resten av min vecka ser ut såhär - Tisdag gå på stan med syster, gå till skolan (börjar halv 12) och sen träffa Julia. 
Onsdag skolavslutning, grillfest hos syster.
Torsdag träffa Natalie och Linnea, antagligen gå på grönan eller bio, beror på!                                                   Sen på kvällen sova hos Saga och Signe.
Fredag åka till Skåne med Saga, Signe och Sara. Är i Skåne tills Tisdag. 
Anyway, bjuder på två bilder nu (webshit). Ska hoppa in i duschen sen ta det lugnt, ha en fin sommarkväll. Puss! 


Älskar dig underbara moster


Plånboken jag köpte 





Kommentarer
Postat av: natta

vem kallar du skit unge? en boooooooox, lovee uu <3

2012-06-13 @ 12:32:11
URL: http://nathaliedrottning.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0