Tog en paus från väldigt mycket men nu är jag på rätt spår igen.

Hej eller godmorgon alla fina, om det finns några bloggläsare kvar... Har inte hunnit kolla statistiken än. Idag börjar jag klockan 11.00 och slutar 11.30, ska bara käka glass med klassen och senare vid 15.15 idag ska jag träffa min moster för vi ska åka till grönan tillsammans, niceee! Har inte träffat skitungen på kanske ett halv år. Iallafall har ju haft bloggpaus i cirka en och en halv vecka, det har faktiskt varit ganska skönt. Anledningen till de var för att det var väldigt mycke i skolan nu på slutet och en kompis gick bort osv men veckorna har ändå varit rätt bra. I helgen har jag varit med fina klassen på klassresa på Boda borg och Skara sommarland. Vi sov på en klasskompis landställe i Bergsbo. Det var rätt nice faktiskt, ibland kom det tråkiga, röriga, knasiga och jobbiga stunder men för det mesta var det roligt. I bilen påväg till alla ställen vi skulle till satt jag, Ina, Sara och Linnea. Och Saras mamma som körde såklart, det var helt klart helt hypeat. 
Bjuder på bilder från helgen ↓






Och en bild från den fina minnesstunden för ängeln ↓




Nu sitter jag föresten och kollar på sommarlovsmorgon eller vad det heter och äter hemgjord smoothie, grymt gott! Efter vår korta skoldag tror jag jag följer med Ina och Sara ut på stan en stund eller så ska Linnea bjuda mig på en cheeseburgare om hon har pengar för det är hon skyldig mig! Haha! Men anyway, vi hörs innan jag åker till grönan. Ha en fin dag! Puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0