Svar på kommentar.

- Anonym om Dagens fråga - har ni testat på Remby? Isåfall vad tycker ni?:
Hej melina! Varför bloggar inte Thilda hon var super bra och det var en super uppdatering! Ta inte illa upp men hon var jätte bra! 
Kramar


Svar- Hej anonym! Till och börja med, varför är du anonym? Tror du jag skulle bli arg eller nått, isåfall så ska du veta att jag tar inte illa upp för min uppdatering har inte varit så bra för att jag har haft en rätt lång bloggpaus pga av saker men nu är jag ju tbaka igen och uppdateringen hittills har varit awesome tycker jag! Thilda bloggar inte för att hon har inte tid. Hennes teater lektioner tog för mycket tid. Puss! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0