Påväg till Skåne!

Hej fina läsare om det är några vakna? Dom flesta ligger väl och sover antar jag nu när det är sommarloooov. Jag har fått den nya blogg.se, ni som har blogg och bloggar på blogg.se har ni fått den nya? Jag tycker iallafall mer om den gamla blogg.se för jag fattar typ inte ett skit nu.. Svara gärna! ↓

Jaja, jag, Sara, Saga, Signe, Malin och hunden Mira har åkt bil i cirka 3 timmar. Vi har precis åkt från Nyköping, där stannade vi vid en godisbro och köpte såklart godis och 3 filmer - Luftslottet som sprängdes, Sex and the city 2 och Street dance. Vi ska väl antagligen se nån av filmerna ikväll :) Snart ska vi lkanske stanna och bada om det blir finare väder. Hoppas ni har haft och får en fortsatt bra dag, vi hörs snart. Puss! 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0