Äntligen sol!

Har ni det bra väder i Stockholm? Det är grymt väder här i Skåne, det gillas. Snart är vi framme tror jag, kanske om 1 timme. När vi kommer fram ska vi packa upp tror jag och typ gå till klippor och fotografera för Sara har med sig sin systemkamera och jag har min lilla digitalkamera, haha men den tar faktiskt ganska bra bilder.så jag lovar att ladda upp dom bilderna när jag kommer hem för sladden är hemma och så kommer det en ny header+design på kanske onsdag/torsdag, ska fixa photoshop tills dess också. När jag har fixat header+design kommer mycket nya saker överraskningar som jag själv ser fram emot, haha! Men jaja ska inte skriva en bibel bok så vi hörs när vi är framme, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0