Varför få så mycket kritik för sin vikt?

Anonym om Born to be somebody -:
Jag kallar vem jag vill tjock. Se på henne, fetto-bröst. Daller-rumpa. Ko-ben, hennes mage hänger säkert utanför. Brukar inte direkt kolla på hennes mage när vi ses. Men det är min åsikt. Sen kan du ha dina egna. 
Hon borde fan börja banta. Melina ett tips, gå in på http://nuvoryn.se/?gclid=CLSozqrA0K8CFQJYmAodVAK3Eg
En bra sida som hjälper dig att gå ner i vikt!



Jag menar, varför hacka ner på andra sådär? Varför klaga på andra utseende överhuvudtaget? Om du tycker någon inte ser så bra ut, håll det för dig själv. Visst, jag har också slängt ut mig någongång typ och sagt "Gud vad ful hon/han är" men att skriva det till någon kan såra mer än vad alla tror. Vi är skapade som vi ser ut, vi kan ju inte exempel fila ner höftbenen, ellerhur? Och va inte alltid säker på att allt är fett på andras kroppar, jag säger inte att jag har värsta musklerna men min kropp är inte bara gjord av fett. 
Tänk istället på dom tänker så varje dag "Gud vad jag är tjock" "Gud vad ful jag är i dom här kläderna", man ska väl försöka hjälpa andra och inte trycka ner dom, eller vad är en vän till för? Tänk på allt ni säger varje dag, det kan verkligen såra mer än vad ni kanske menar. Och jag säger inte att jag är perfekt och inte har gjort något fel för jag har gjort fel. Men ändå. Varför ens lägga ner tid på att kritisera folk på ett negativt sätt?

Kommentarer
Postat av: Julia

Hon e nt alls tjock. Mår du nt dåligt av att sitta bakom skärmen o skriva det här som ANONYM också.Kul att du läser hennes blogg iaf :) <3 Melina, bra att du nt tar åt dej du är asfin. Puss :*

2012-04-25 @ 20:33:26
URL: http://julia.nu
Postat av: Anonym

Nej du är ju as fin!! Kolla upp IP adressen <3

2012-04-25 @ 20:35:16
Postat av: - Anonym

den här snorungen är fucking blind hon/han ba tjock hahahaha.herre... Skit i dom bre. du e nt tjock,tro mig.

2012-04-25 @ 20:35:38
Postat av: Esmeralda

Du ska ge fan i att kommentera sånt hon är verkligen inte tjock någonstans ! Du annar inte vad en sån kommentar kan göra tänk dig för inan du säger något och klanka inte ner på andra!

2012-04-25 @ 20:57:36
Postat av: Alex

Vad är det för fel?! Antingen är det är mkt störd person med sjuka ideal eller så är det ngn som helt enkelt är avundsjuk på dig melina, annars skulle personen ifråga inte lägga ner tid på den här typen av rent ut sagt vidriga inlägg! Vilket det än är så är det bara synd om den personen!

Du är världens finaste tjej, slösa inte mer tid på den här människan! <3

2012-04-25 @ 20:59:36
Postat av: Ina

Melina, vet du hur fin du är? Den som sitter bakom skärmen och skriver det där måste alltså känna sig avis på dig. För om den försöker trycka ner dig betyder det att du är högre upp en den. För man sitter inte och skriver sånt för skojs skull! Då är man fan sjuk! Jag vet att det är svårt att Inte ta åt sig men du måste ändå fatta att inte låta NÅN trycka ner dig på det viset, okej? DU ÄR SÅ JÄVLA STARK Melina. Dont let no One bring you down.

2012-04-25 @ 22:57:25
URL: http://perfectsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0