Du snurrar sönder min värld..

Hej gott folk!
Nu sitter jag i min säng och har precis städat och väntar på Siri, vart äruuuuuu? ♥
Jag kom hem vid 12 istället för 11 för att jag sov inte så bra inatt, jag somnade halv 4 och drömde massa skitdrömmar.. Iallafall, när Siri kommer ska vi gå till hemköp och panta haha, peeengar sen ska vi väl chilla hemma hos mig lite och sen kanske gå ut och träffa nån (?) och sen ikväll tror jag att vi går hem till Siri :) chill dag! Idag ska jag försöka blogga så bra som helst nu när jag ändå är hemma :* Snart kommer svar på några kommentarer och lite hiss&diss i egna inlägg så vi hörs. Kisses! Hoppas ni får en bra dag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0