Lär känna mig bättre - 100 frågor

100 frågor om dig själv
Personligt:
1. ditt fullständiga namn? – Melina Matilda Sinerkoski
2. korrekt ålder? – 12
3. längd? – 154 typ
4. vikt? – 38 kg
5. smeknamn? – Melina, Melli, Milli, Pingvin
6. vart bor du? – Sverige
7. vad gör du på fritiden? – Spelar fotboll, är ute och springer, är med kompisar, familj, shoppar
8. beskriv ditt utseende – mörkljushårig, blåögd och kort :)
9. vad är du mest missnöjd med din kropp? –
10. vad är du mest nöjd med? mina ögonen
11. vad har du för uppfattning om dig själv? – glad,rolig,snäll, söt, bitch (?)
12. vad vill du jobba som äldre? – pooooolis
13. hårfärg? – Mörkbrunt, ljusbrunt och rött.
14. ögonfärg? – blåa
15. Någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? – jag är klumpig
16. kan du själv säga att du ser bra ut? – ja men inte alltid. Har dåliga dagar.
17. hur mycket bryr du dig om ditt utseende? – ganska mycket
18. Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? – naglarna
19. Någon vana? – komma försent till skolan
20. lyckotal? – 5

Vänner/folk:
21. vad heter din bästavän? – har ingen
22. hur många nära vänner har du? – 7
23. anser du dig själv vara ”känd” i ditt område? – vet inte haha
24. vet många personer vem du är? – tror det
25. hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? – maybe, maybe not
26. när var du senast med någon kompis? – idag
27. känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? – nej
28. vem sov du senast hos av dina kompisar? – Saga och Signe
29. vem sov senast hos dig? – Sara.D

Romantik:
30. vill du ha ett förhållande? – ja
31. vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? – spelar ingen roll men helst ingen omogen..
32. är du kär? – JAAAAAAAAAAAAAAAAA
33. tycker någon om dig mer än som vän? – ja
34. är du redo för att satsa på ett förhållande? – har alltid varit ;)
35. hur långt vill du gå med din tjej/kille? – vet inte vill ha något seriöst iallafall
36. tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? – lite, fast insidan är viktigare.
37. vågar du säga ”jag älskar dig” i verkligheten? – säger bara det när jag verkligen menar det
38. skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? – skoja inte, SÅÅÅKLAAAAAAAAART
39. i din klass? – JAAAAAAAAA

Från kram till sex:
40. har du kramat motsatta könet? – ja
41. har du någon gång bara velat gå fram och krama någon? – haha självklart :)
42. har du kramat någon du tycker om inför folk? – Ja
43. har du pussat någon i motsatta könet? – japp
44. har du pussat någon i medsatta könet? – aa
45. har du pussat den du tycker om? – yeeeeeees
46. har du pussat någon inför folk? – jaa
47. kysst någon inför folk? – ja
48. hånglat inför folk? – nej
49. vem var ditt första hångel? – kommer inte ihåg..
50. hur många har du hånglat med under en kväll? - håller mig till en
51. vem är ditt bästa strul? – ingen
52. och vem är ditt senaste förhållande med? Ihab
53. ditt snyggaste hångel? – eh inget
54. skäms du över att hångla inför folk? – beror på.
55. haft sex med någon på offentlig plats? – haha nej
56. haft sex överhuvudtaget? – nej
57. hur gammal var du första gången? – OSKULD
58. hur gammal vill du vara första gången? – händer de så händer det. Ingen aning faktiskt.
59. blivit dumpad efter sex? - OSKULD
60. har någon av det motsatta könet sett dig naken? – nej
61. har du gjort något av detta med de medsatta könet? – fattar inte? Haha..

Tankar & skit:
62. har du någon fobi? – elektrist hår.. Smuts
63. har du någon allergi? – pollen
64. vad tänker du på innan du somnar? – dagen som varit
65. vad är de första du tänker på när du ser en person? – om jag vet vem det är typ

HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!
66. vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? – självklart att höra vad nån tycker eftersom att det är mera personligt.
67. en galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? – myskväll. Men galna kvällar kan vara rätt kul dem också :)
68. vad kommer först, killen eller din bästa vän? – skulle inte kunna välja
69. hur ofta tänker du på killar? - händer ganska så ofta.. Haha.

HÄR SKA BARA KILLAR SVARA!
70. vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller att någon tycker om dig? -
71. vad kommer först, tjejen eller träningen? -
72. hur ofta tänker du på tjejer omkring allt annat? -
73. runkar du regelbundet? -

vad väljer du?
74. oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? – Icke oskuld 13
75. vänskap eller förhållande? – båda.

76. snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet? – han med finaste persoligheten.. Hatar populära killar.

78. vad är sexigast, naket eller underkläder? – underkläder
79. hur gammal är du helst i mellan 7-13? – 13

skulle du?
80. kunna byta liv med någon? – är glad för den jag är så nej.
81. isf vem då? –
82. vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? – testa på saker man inte gjort tidigare haha :)
83. kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? – nej fyfan. Jag är nöjd med månadspengen.
84. kunna sova med en killkompis? - jarå
85. kunna sova ute på vintern? - jadå
86. kunna flytta till ett annat land, vilket isf – beror på om nån jag känner bor där ;)
87. kunna slösa ditt liv på cigaretter & droger för att du mår dåligt? - skulle aldrig göra något sånt dumt. Har mina fina vänner som tröst.
88. anser du dig själv vara en speciell stil? – inte vet jag? Men jag gillar att klä mig i det jag gillar :)
89. vad klär du dig i oftast? – ett par jeans o nån snygg tröja. Men de är olika.
90. tänker du alltid på vad du tar på dig? – ah fast inte när jag är hemma.
91. klär du dig dyrt? – ibland
92. vad kör du på: fashioncorestilen, fjortisstilen, bratstilen, modestilen, vanligt eller något annat? – ni glömde swaggy stilen.;)

senaste 48 timmarna har jag?
93. pussat någon? – nej
94. haft sex? – nej
95. fått en kram av en helt okänd? – nej tror inte de
96. ringt någon? – nej
97. blivit uppringd? – Ja
98. funnit kärleken? – beror på om kläder räknas med i den kategorin.
99. kollat på google? – Ja alltid hah.

SISTA FRÅGAN!
100. hur lång tid tog detta? – 20 min ungefär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0