Svar på kommentar

- Lilla nutte om Frågestund avslutas imorrn klockan 12.00 ! :):
Hej! Jag undrar vad som hänt med dina föräldrar/din familj? Alltså varför bor du inte med dom som älskar dig? Du behöver inte svara. Kram. Ha en bra dag.



- Myran (mamma) 
om Frågestund avslutas imorrn klockan 12.00 ! :): Hon BOR faktiskt hos dem som ÄLSKAR HENNE!!!



SVAR: asså seriöst, varför skulle jag bo hos nån som inte älska mig? Jag menar såklart dom inte älska mig från första sekunden vi sågs men man lär sig älska folk. Och jag har ändå bott hos dom i 5 år så jag tror jag vet bäst vilka som älskar mig. Jag älskar dom, dom älskar mig. Och jag tänker inte berätta anledningarna till att jag inte bor hemma. Bara det jag ville säga. Puss! Ha en bra dag! ♥











Kommentarer
Postat av: Alex

Melina bor hos människor som älskar henne väldigt mkt! Det är inte alla förunnat att ha fler familjer som älskar en ;) tänk på det!

2012-04-17 @ 10:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0