Svar på frågestunden, haha äntligen

Hej melinis!

Här kommer lite frågor:

1. Hur många läsare har du?
2. Vem är din bästavän?
3. Vad är det bästa du vet?
4 vad är det sämsta du vet?
5. Vem har du roligast med?
6. Vad vill du göra innan du dör?
7. Vad önskar du mäst av allt?

// kram Ina!

Svar:
1. Runt 50-150, kanske inte så mycket gemfört med er men är ändå ganska nöjd ;)
2. Helt ärligt, jag har ingen bästavän och jag vill inte ha någon bästavän.
3. Svår fråga, det finns mycket. Exp att spela fotboll, att umgås med familj och vänner, shoppa mm
4. Att jag inte har haft så bra uppväxt..
5. Mångaaa, kan inte bara säga en :)
6. Mycket saker, gå på Lil Wayne konsert, skaffa familj ♥
7. Haha dedu, nej men vill inte ta öppet på bloggen, kan ta det i skolan? :*
Puss!

Favorit maträtt?
Vad äter du helst när du kollar på film?
Favorit land?
Hur vill du att ditt liv ska se ut om ett år?
Hur lång är du?
Vad brukar du äta till frukost?
Är du rädd för något? Puss Esmeii :*

Svar:
1. Sushi :)
2. Glaaass :)
3. Sverige, Syrien, Thailand ♥
4. Helt perfekt, få den killen jag vill ha, ha kvar dom finaste vännerna, bo kvar i min fosterfamilj som jag bor hos just nu :))
5. 1,54
6. Inget, mår illa då :P
7. Inte mycket saker, men någon sak bara som jag oroar mig för i onödan..
Puss!

1. Vilket är ditt favoklädesmärke?
2. När vakna du imorse?
3. 3 personer som betyder otroligt mycket för dig?
4. 3 personer du önskar få ha kvar i resten av ditt liv?
5. Om du skulle vilja ha någon kändis utseende,vem isf?
6. Någon/några som verkligen beundrar och tänker på,läser sms från personen/personerna omochom igen,lite liksom ''beroende'' typ? Haha
7.10 saker innan du dör?

puuuss från gåsen<3


Svar:
1. Hollister, Victoria's secret, Bikbok :)
2. Första gången halv 5 sen halv 8
3. Vill inte vara taskig mot någon, men kan ta det på sms? ♥
4. Min mamma, dig och en till person, iallafall som det ser ut just nu.. ;)
5. Ingens, vill ha mitt egna.
6. Haha, ehm ja du asså kanske kan ta det någonannanstans förutom bloggen .. ? :P
7. Inte i ordning nu, men iallafall, gå på Lil Wayne konsert, bo med min biologiska mamma, bli fadder åt en pingvin, få alla rätt på ett prov, skaffa barn, springa från Nyköping till Sthlm, åka alla linjer i Sthlm under en hel dag, simma en mil, bli polis, bo på en kryssnings båt under en vecka och sen dö utan problem!
Puss! ♥

hur gammal är du?
vad är ditt fullständiga namn?
favorit djur?
favorit färg?
Bästa kompis?

Svar:
1. 12, 13 om 16 dagar :)
2. Melina Matilda Sinerkoski
3. Hund, Pingvin, Leopard
4. Vit, Svart, Röd, Skrikrosa, Orange
5. Ingen, läs ovan ;)
Kram.. Anonym..

Hello sötis <3
Vilka har du varit ihop med?
Ditt bästa köp?
Ditt sämsta köp?
Vad tycker du om alla fb grupper som "stockholms snyggaste" osv.
Favoritbloggar?
Vem e din förebild?

btw: Grymm blogg kram Julia! <33


Svar:
1. Ihab, Victor, Hassan, David, Sly, Daniel, Sam, Jonas, Issa, Noel, Dennis, tror de e dom, men har inte varit riktigt kär i alla dom under våra förhållanden...
2.  Ett halsband med bokstaven M på som symboliserar Mamma ♦
3. Vet inte, typ godis :P
4. Bryr mig inte så mycket om dom ;)
5. Fokis, Kisses och kompisars bloggar :)
6. Ingen.
Tack, puss!

Så! Det var lite frågor från frågestunden, resten kommer imorrn. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0