Sista delen av frågestunden :)

Hej Melina! Jag älskar verkligen din blogg! Jag ser upp till dig! Du verkar fantastisk! Okej några frågor! Ska försöka ta några som inte har tagits!

Är du kär?
Vilken skola går du i?
Är den bra?
Gillar du din klass?
Bästavänner?
Något bra med ditt liv?
Något dåligt?
Något du gillar med dig själv ?
Något du inte gillar?
Det var det! You GO Girl! Sen en till fråga! Du är ju väldigt bra kompis med saga och Signe (ni passar så bra tsm) men hur ser du skillnad på de? Är dom lika varandra mycket? (känner ju inte dom) För de är väl tvillingar?! Vad har dom för personligheter? Olika ? Hur skiljer dom sig från varandra? Är de bra kompisar typ bästa? Eller bråkar dom mycket? Oj vad mycket det blev men ja har alltid undrat det! Puss och kram :D <3333333

Svar:
1. Ja, eller rättare sagt FÖRÄLSKAD.
2. Vasa Real
3. Nja det är den väl, vissa lärare är inte så bra men aa.
4. Ja :)
5. Som du kanske ser på tidigare inlägg så har jag inga.
6. Att min fosterfamilj tog imot mig :)
7. Min bakgrund..
8. Mina ögon :)
9. Vill inte skriva i bloggen..
Och övrig fråga, ja vi är bra kompisar, vi har varit bästa vänner förutom men sen vart det lite rörigt.. Man ser väldigt mycket skillnad på dom, både utseende och även beetendet, men båda är lika fina och underbara! Ja haha det är tvillingar, dom är som bästisar, gör nästan allt tillsammans! :) Aw tack, du är säkert fantastisk! Puss! ♥ ♥ ♥ ♥

1.Vem är din bästvän?
2.Favorit film?
3.Vilken artist skulle du vilja träffa?
4.Favorit låt?
5.Favorit parfym?

Sjukt bra blogg!❤

Svar:
1. Läs ovan, ingen ju
2. "Jag saknar dig" och "I taket lyser stjärnorna" :)
3. Lil Wayneeeeeeeeeeeeee ♥
4. How to love och Ortens favoriter remix :)
5. Parfym och parfym, Victoria's secret body splash, Vanillia lace! →  
Så, det var exakt alla frågor, förlåååt för att dom var försenade och att dom inte kom i ett vinlägg men min mobil är fuck't up, men aa puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0