Resten av frågestunden :)

Hej vackraste.
Tänkte fråga lite så jag börjar väl nu..

1. har du komplex för något? Isf vad.
2. Vad är det du blir mest "arg/sur/ledsen" över?
3. Vem brukar du mest vara med just nu?
4. Något du stör dig på ?
5. Säg 10 sötaste/snyggaste 99orna (tjejer)
6. Om du vill ha hjälp med bloggdesignen kan du maila mig eller kontakta mig i facebook chatten. Hjälper till med din blogg om du vill?
7. vad tycker du om min blogg?
8. Vill du hitta på någonting i sommar med mig?
9. Vad ska du göra i sommar?
10. Gillar du grönalund? Vad åker du där? :* Puss Amanda Rapp


Svar:
1. Ja, vill inte ta upp det i bloggen.
2. Jag blir arg över väldigt mycket och väldigt lätt, exp när folk snackar skit, ljuger, inte vågar stå upp för sig själva, röker, dricker osv för grupptryckt, jag tycker det är sorgligt att typ 1-2-3-4or redan är väldigt kaxiga.. Aa orkar inte ta upp allt.
3. Saga, Ina, Sara, Klara, Sara, Selma, Olivia, Victor, Ihab, Cameron, okej chilla pallar inte ta upp alla, men typ alla i Vasa parken.
4. Att det finns så många som är så utseende fixerade.. :/ Då menar jag överdrivet utseende fixerade.
5. Vill inte döma men det finns många med fint utseende!
6. Tack :)
7. Läser den inte så ofta, men den är väl bra.
8. Vi är ju inte ens vänner så vet inte.
9. Åka utomlands, träffa min mamma, gå på ung 08, åka till grönan, bara chilla i vasa
10. Ja det gör jag, typ allt förutom Insane
Hejdå eller vad man ska säga..

Top 10appar ?
Kan du Rekomendera mig på instagram? @thiiildaaa
Kan du börja göra video inlägg? :)

Svar:
1.
Inte i ordning nu, men Instagram, Facebook, Blogg.se, Pixlromatic, Piccollage, Spotify, kom inte på några fler ;)
2. Visst :)
3. Aa om jag får en 4s när jag fyller år :)

1. Favorit klädaffär?
2. Favvoplagg?
3. Om du fick vara vem du ville över en dag, vem skulle du vara då?
4. Godis eller glass?
5. Facebook eller instagram?
6. Vilka bloggar läser du?
7. Något du aldrig skulle klara dig utan?
8. Favvo "sak"?
9. Favorit skal till mobilen?
10. Världens bäst låt är....?

Kram Alice! ;)

1. Hollister, Victoria's secret, Bikbok :)
2. Ett hollister linne, svarta thights, hollister kofta, en leopard tröja :)
3. Min mammaaaa just nu iallafall
4. Glass :)
5. Instagram om fler skaffade det
6. Kisses, Fokis, kompisar som exp din ;)
7. Jag har redan klarat mig den personen i några månader men jag skulle aldrig klara mig utan den personen i min närhet.. Så om du verkligen vill veta kan vi ta det i skolan? :*
8. Mobiiiiil
9. Ett som Olivia gjort, rosa, med nån nale på, som det står en liten gullig text :)
10. Paper loving!
Puss!

Resten kommer ikväll, iallafall nu är jag i Vasaparken, snart ska jag gå hämta tvillingarnas hund för min familj ska va hundvakt, så vi hörs. Kisses! ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

hehe skrev den där kommentaren när vi var vänner det var därför :)

2012-05-15 @ 14:36:32
URL: http://girlinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0