Lagom tråkigt inlägg..

Asså seriöst, vafan är roligt och intressant med ämnet NO (fysik, biologi, kemi) ? Jag tycker iallafall det är sjukt tråkigt. Visst, man lär sig saker men jag kommer inte ha någon användning av det. Jag tycker man ska få välja bort de ämnen som man inte kommer ha naytta av i framtiden lixom.. Nån som håller med? :P haha. Jaja, nu ska jag duscha och sen fixa mig. Är inte på så bra humör så därför har uppdateringen ikväll inte vart så bra, och det kommer inte va så jätte bra uppdatering i veckan, iallafall inte måndag, tisdag och onsdag för att alla dom tre dagarna har jag prooov. Seegt som fan. Iallafall, vi hörs sen. Puss!

Länk till fin blogg, här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0