Nyduschad och freesh (A'

Hej allt gott folk därute! ♥
Som rubriken säger, jag har typ precis satt på mig myskläder efter en varm dusch. Tvättat håret och sånt. Just nu sitter jag och kollar runt på olika bloggar och dunkar musik :)
Imorrn ska jag upp vid 8 kanske (?) För jag och familjen ska till landet som ligger vid Flen/Nyköping.. Så det kanske inte kommer vara världens bästa uppdatering imorrn och i helgen, men jag ska försöka att iallafall slänga in ett eller två inlägg per dag frånochmed imorrn och helgen och så kommer säkert tidinställda upp då och då. Jag tror vi kommer hem på kanske tisdag eller nått, för om vi ska vara där hela veckan så kommer jag fan torka ut.. Så jag tänkte kanske ha en frågestund i helgen så kan ni ju passa på att fråga så mycket som helst ;) Men jaja, ska inte skriva en bok åt er. Vi hörs sen. Kisses! Ha en bra kväll








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0