♥ känslan att se "dig" i ögonen och skratta ihop ♥

Hej alla fina! Inte så längesen jag gjorde ett inlägg, jag vet. Men asså är sjuuuuukt trött funderar på att gå lägga mig typ nu fast nej. Min dag har varit grym! Först brunchade som sagt jag och familje på ett mysigt café i Vasaparken, sen gick jag hem till Saga. Vi dunka musik, åt mellis, fixade och sen gick vi till Åhléns och kollade lite och sen vidare till Vasaparken och träffade alla fina, Sara, Klara, Cherie, Ihab, Victor, Wenne, Milton, Filip och mycket mer killar :)
Sen vid 18 var jag tvungen att tagga hem för det var familjemiddag med båda fosterfamiljerna och en kompis, myssigt. Efter middan kollade vi på Gossip Girl, sääämst. Haha och vid 20 taggade vi hem.. Och jag äääääär sjuuuuuukt trööööööött. Vill typ sova nu men då kommer jag bara vakna vid typ 6 imorrn och det vill jag inte även fast jag ska det, haha. Men det här blir antagligen sista inlägget för ikväll så ni får sova gott så hörs vi. Och juste frågestundssvaren kommer imorrn. Jag sväär! Kisses! ♥

Kommentarer
Postat av: Ina

Eeehhh GOSSIP GIRL ÄR BÄÄÄÄST VAFAN.

2012-04-15 @ 23:00:56
URL: http://perfectsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0