Gör aldrig nått som du vet att du kommer ångra senare.

Hej allihopa! Min dag har varit grym! Först var det såklart skola, sen vid 11 slutade vi så jag, Ina, Nawal och Sara åkte in till plattan och gick runt och kollade. Sen behövde Ina åka hem för att sen åka till landet :/
Aa men sen träffade vi andra Selma, Marie och Olivia. Vi hängde och flummade i 10.13 sen åkte vi hem till Olivia och chillade, jag plattade håret på Selma, Sara och Olivia. Intressant va? ;) senare bussluffade vi och sen åkte alla hem till sig själva. Och nu på kvällen har jag varit på en resturang med familjen och varit ute i 1 timme kanske. Så nu ska jag duscha, vi hörs snart, puss ❤

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0