Du lät mig att förlora, för att lära mig vinna.

Hej alla finaste! Vet, inte toppen bra uppdatering idag, men det är för att jag har haft fullt upp. Min dag har alltså varit grym, först fixade jag håret hos frisörn, färgade det ljusare, sen åkte jag till Saga och Signe och vi träffade lite fint folk. Och jag kom hem för kanske 1 timme sen :) Imorrn ska jag träffa Saga, Signe vet jag inte om hon skulle följa med. Iallafall vi ska gå ner till Hollister och kolla runt lite för snart fyller jag ju år och snart får jag min månadspeng, kärleeeeeeeek. ♥
Nu sitter jag iallafall framför datorn, ofc och försöker fixa ny header+design, får se när det kommer upp.. Om det ens gör det.. ;) Men vi hörs sen, ha en bra kväll! Puss! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0