Do you want a perfect girl? Go buy a barbie.

Go' kväll goottt folk! Nu sitter jag ofcourse framför datorn, smsar med fint folk och fixar mig för att lägga mig snart. Är fett trött, venne varför. Kanske för att jag var ute och sprang i typ 1 timme, sen träffade jag Saga, behövde prata lite. Sen kom Signe så gick vi ut med deras hund och snackade. Så min kväll har varit mysig :)
Imorrn börjar "vi" 08.25, typ halv 9. Första lektionen är idrott, fett nicigt. Älska idrott! :D
Efter skolan imorrn ska jag och Saga hänga, först ska vi gå till ett ställe. Kommer inte ihåg namn.. Sen ska vi till Åhlens för att jag ska lämna tillbax en sminkprodukt som jag köpte. Statistiken idag har varit rätt okej, kunde blivit bättre men är iallafall nöjd :) Så fortsätt så, och som sagt. Jag ääälskar när ni kommenterar, lixom vem gör inte det? ;) Men ska sova snart, sovgott. Vi hörs imorrn.  

Länkar till fina bloggar:

PerfectSmile
EmmaaVarNamnet
NinaPoikajarvi (två tjejer)
TypCherie

Gör mig några tjänster och checka in dom hära bloggarna ovan, ni kommer inte ångra er! Puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0