Dag 1: Ett nytaget foto på mig själv och 15 intressanta fakta.

Jag fyller år om 29 dagar
Jag drogar Desprete Houseviews
Jag måste ha musik i öronen, vart jag än går annars sjunger jag själv
Jag litar på få
Jag har egentligen glasögon
Jag trivs som bäst på fotbollsplanen
Jag saknar att få träffa min mamma
Jag älskar att räkna matte
Jag blir lätt arg
Jag struntar i ifall folk snackar skit om mig, men om det handlar om mina vänner eller familj då reagerar jag
Jag avgudar Lil Wayne
Jag älskar att sjunga
Jag är beroende av att bränna upp saker
Jag blir lätt påvärkad av andras måenden
Jag får ångest om jag inte gör det jag tänkt på att göra hela dagen


Kommentarer
Postat av: Josephine Strömberg

jag har en frågestund på bloggen, fråga gärna!♥

2012-04-06 @ 21:40:33
URL: http://jjosephiineberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0