All you see in darkness, is your shadow.

Hej finaste ni! Förlåt för halvbra uppdatering idag, har haft fullt upp idag, och roligt :) 
Först var det såklart skola sen efter skolan tagga jag till wasa, sen hem till tvillingarna. Jag, Saga och tvillingarnas mamma gick ut på stan och köpte presenter åt deras bror. Sen efter det åkte vi tillbax till Odenplan och gick och handla mat, sen gick vi hem till tvillingarna och lagade middag sen kom Ina och Signe, vi gjorde inget speciellt. Sen vid halv 7 var jag hemma och har precis drukit upp min smoothie och håller på att pluggar lite :) Så, ska sluta skriva så ni inte behöver läsa en bibel, haha men hoppas ni har haft en bra dag! Pussssss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0