2 månader, 101 inlägg, 37 kommentarer, bra statistik! :)

Yes! Tjena folket! ♥
Jag vaknade för en halvtimme sen, Sara ligger fortfarande kvar i sängen och kollar facebook :)
Jag somnade jäkligt sent inatt/imorse, kanske vid halv 4 eller nått? Iallafall, idag har jag på mig ett par ljusa jeans/treggings från Cubus, ett vitt linne från H&M och en leopard tunika från Gina Tricót, kanske kommer ut bild sen. Men som rubriken säger, det här är mitt 101 inlägg på två månader och ni alla underbara har skickat in 37 kommentarer sammanlagt, kanske inte så jätte mycket men är ändå ganska nöjd! Statistiken är ju också bra, för min del iallafall :)
Efter dethär inlägget ska jag platta håret och sen röra mig mot Saga! Hoppas ni har en bra dag för det kommer jag ha, vi hörs. Kisses! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0